ЗУСТРІЧНІ ЗВІРКИ: УДАР ПО БІЗНЕСУ

Інформаційний ресурс ЮРЛІГА
13 листопада 2015 року
Колонка експерта
 

Сучасна система органів влади в Україні досить заплутана. І як це не сумно, але більшість наших співгромадян не в курсі існування інстанцій, з якими вони особисто не мають справу. Однією з таких є Держфінінспекція (КРУ). Хто ж такі КРУшники, чому можуть до вас прийти і як з ними спілкуватись? 

Детальніше...

20 ДНІВ НОВОГО ЗАКОНУ "ПРО ДЕРЖЗАКУПІВЛІ"

Інформаційний ресурс ЮРЛІГА
21 жовтня 2015 року
Колонка експерта
 

Про частину змін до законодавства про держзакупівлі ми вже писали у статті «9 новацій Закону про держзакупівлі». Давайте розглянемо всі інші зміни, адже багато з них є суттєвими, прогресивними та довгоочікуваними.

Детальніше...

9 НОВАЦІЙ ЗАКОНУ ПРО ДЕРЖЗАКУПІВЛІ

Інформаційний ресурс liga.net
7 жовтня 2015 року
Рубрика "Думки"
 

15 вересня Верховною Радою був прийнятий проект Закону від 16.06.2015 р. № 2087а «Про внесення змін до деяких законів України у сфері державних закупівель щодо приведення їх у відповідність з міжнародними стандартами та вжиття заходів щодо подолання корупції» (далі - Закон). Документ, якому «дали добро» у другому читанні, зазнав кількох трансформацій, був оточений масою обговорень і все ж доніс до кінцевої редакції ті нововведення, які спочатку закладались авторами. На сьогоднішній день акт підписаний Президентом, опублікований і вступив у дію. Давайте проаналізуємо, що нового в тендерному законодавстві...

Детальніше...

ПРАВА СПОЖИВАЧА: ЗАХИСТ ЧИ ЗЛОВЖИВАННЯ?

Аналітичне видання «ЮРИСТ & ЗАКОН»
№ 37 (333) від 01.10.2015 року
Рубрика "Компетентна думка"
 

П’ятдесят три роки тому, в березні 1962-го, Джон Кеннеді на засіданні конгресу Сполучених Штатів проголосив чотири основні права споживача: право на безпеку, право бути інформованим, право вибору та право бути почутим. Ці постулати ввійшли в законодавство більшості розвинених країн, а саме цій історичній постаті світ може завдячувати початком ери відповідальних стосунків «продавець-покупець». Але чи міг Кеннеді подумати, що колись доведеться продавців від свавілля з боку покупців захищати? 

Детальніше...

ТЕНДЕРНА ПАЛАТА ПОВЕРТАЄТЬСЯ?

Портал бізнес новин business.ua
18 вересня 2015 року
Рубрика "Колонки. Бізнес"
 

Останнім часом законодавство, державний апарат на всіх його ланках та навіть суспільний лад в Україні зусібіч намагаються активно змінити. Але, на жаль, як показує досвід, найчастіше всі ці нововведення перетворюються лише в псевдореформи, не даючи жодного позитивного ефекту українському суспільству. Невже так і з системою електронних закупівель ProZorro? 

Детальніше...

З ПУСТОГО В ПОРОЖНЄ: ЯК МІНЕКОНОМІКИ ДАЄ РОЗ'ЯСНЕННЯ

Інформаційний ресурс ЮРЛІГА
27 серпня 2015 року
Колонка експерта
 

У нас в країні звернутись до держорганів може кожен: з заявою, скаргою, запитом тощо. Звичайно не всі цим правом користуються, але деколи така необхідність постає. Ті, хто має безпосереднє відношення до процедур держзакупівель взаємодіють з держорганами постійно. Адже в процесі проведення тендерів постійно трапляються доволі специфічні ситуації, які, на жаль, закон не регулює конкретно. От і доводиться до Мінекономіки звертатись за «мудрою порадою».

Детальніше...

ЮРОСОБА ЯК КЛЮЧОВИЙ ЕЛЕМЕНТ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ: підходи до феномена, поняття й ознаки

Всеукраїнське юридичне видання «Юридична Газета»
№ 34 (480) від 25.08.2015 року
Рубрика "Аналітика. Цивільне право"
 

На сьогодні без категорії юридичної особи й різноманіття організаційно-правових форм суб'єктів цивільного обігу важко уявити будь-яку економіку світу. Однак не завжди так було, і навіть зараз не у всіх країнах однаковий підхід до ведення бізнесу. Звернемось до історії розвитку поняття юридичної особи та її закріплення в законодавстві України. 

Детальніше...

ПАСАЖИРУ ТАКСІ ВАРТО ЗНАТИ!

Всеукраїнське юридичне видання «Юридична Газета»
№ 32-33 (478-479) від 18.08.2015 року
Рубрика "Аналітика. Захист прав споживачів"
 

За статистикою, лише 5 % українських споживачів готові відстоювати свої порушені права. Це стосується клієнтів будь-яких послуг, в тому числі пасажирів таксі. В принципі, все логічно: ми викликаємо таксі, коли запізнюємось кудись, або якщо маємо необхідність перевезти певний багаж. Отже, ми обмежені у часі та вже точно не розраховуємо з кимось подовгу сперечатись. Очевидно, що під час виникнення конфліктної ситуації перевагу надамо зведенню сварки нанівець. При цьому відстоювання власних інтересів нас найменше цікавить. Усвідомлення образи та факту, що наші права були порушені приходить вже згодом, але зазвичай тоді вже запізно вживати будь-яких заходів. 

Детальніше...

ЗАКОНОДАВЧІ ПАСТКИ: БІЗНЕС У ЗОНІ РИЗИКУ

Інформаційний ресурс ЮРЛІГА
7 серпня 2015 року
Рубрика "Аналітика правозастосування"
  

Українське законодавство більш менш зрозуміле тим, хто стабільно працює в певній ніші і вже знає всі її «підводні камені». Якщо ж бізнес-ситуація не зовсім традиційна, то водночас може виникнути маса проблем. Бо виявляється, що законодавчі акти суперечать один одному. А представники держвлади не знають, якій нормі надати пріоритет. Якщо ще при цьому стоїть питання про поповнення держбюджету, то можна одразу хапатись за голову. Бо, скоріш за все прибутку Вам не бачити як своїх вух!

А ситуація наступна…

Детальніше...

ЯК ДЕРЖАВА «ДРЕСИРУЄ» БІЗНЕС

Газета "Закон і бізнес" 
№30 (1224) від 25-31 липня 2015 року
Рубрика "Бізнес і законодавчі ініціативи"
  

До недавнього часу українські бізнесмени й не здогадувалися, яким чином може зачепити їх контроль валютних операцій. Торкнувся цей "дамоклів меч" передусім підприємницького сегменту, який веде зовнішньоекономічну діяльність. Якої ж біди зазнали дрібні порушники закону, котрі не чекали відплати?

Детальніше...